Môžeme Vám pomôcť? (Pon-Pia: 08:00 - 16:00): 0948 773 759 | info@trendysperky.sk

Najčastejšie otázky

1.Získal som od vás zľavový kupón, ale neviem ako si ho mám uplatniť?

Zľavu si môžete uplatniť hneď v prvom kroku objednávky. Stačí, keď si vyberiete produkt alebo produkty, ktoré si chcete kúpiť. Následne si zobrazte košík a tam je vľavo dole kolonka na zľavový kód. Zadajte ho a kliknite na tlačidlo „Uplatniť zľavu“.

2.Nedá sa mi uplatniť zľava, ktorú som od vás dostal?

Niektoré zľavy sa dajú použiť za špecifických podmienok, napr. niektoré platia len obmedzený čas alebo sa dajú použiť len pri nákupe nad určitú hodnotu. Preto si skontrolujte či pri zľave sú uvedené aj podmienky. Ak napriek tomu, že všetko sedí, zľavu nejde uplatniť, môže ísť o technický problém. V takom prípade nás kontaktujte na info@trendysperky.sk.

3.Vzťahuje sa na zakúpený tovar záruka?

Áno, na tovar sa vzťahuje rovnaká záruka ako v kamenných obchodoch. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom zakúpenia tovaru.

4.Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu? 

Áno, v našom obchode môžete nenosený tovar vrátiť až do 21 dní. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dočítate na tejto stránke.

5.Kedy budem mať tovar doručený, ak si zakúpim tovar, ktorý máte na sklade?

Takýto výrobok môžeme expedovať hneď a zásielku tohto tovaru môžete očakávať nasledujúci pracovný deň, resp. do 2 pracovných dní, v závislosti od spôsobu dopravy, ktorý ste si zvolili. Objednávky, ktoré si urobíte v pracovný deň do cca 13.00 hod pri doprave kuriérom a do 15.00 hod pri doprave Slovenskou poštou, expedujeme ešte v ten istý deň. Výnimkou môžu byť obdobie sviatkov a čerpania dovolenky.

6.Nedarí sa mi prihlásiť, čo mám robiť? 

V prvom rade je nutné, aby ste u nás mali vytvorený účet (treba sa zaregistrovať). Pre správne zobrazovanie sa nášho eshopu je nutné, aby ste vo svojom prehliadači mali povolené cookies. Ak máte starú verziu prehliadača, niektoré položky sa vám nemusia zobrazovať správne. Ak ste už u nás nakupovali ale ste zabudli vaše heslo, kliknite pri zadávaní prihlasovacích údajov na ikonu "zabudol som heslo", na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V prípade akéhokoľvek problému nás môžete vždy kontaktovať e-mailom na info@trendysperky.sk

7.Môžem si nechať tovar doručiť aj na inú adresu ako domov?

Áno, ak ste cez deň v práci a chcete, aby vám kuriér doviezol objednávku tam, môžete pri vypĺňaní objednávkového formulára využiť možnosť doručenia na inú adresu ako kontaktnú.

8.Bývam v zahraničí a chcel by som si tam nechať doručiť objednaný tovar. Je to možné?

Áno, je to možné. Dopredu Vás však upozorňujeme, že posielanie tovaru na dobierku do zahraničia (okrem ČR) nie je možné. Objednávka musí byť zaplatená vopred, buď platobnou kartou alebo prevodom na účet. Taktiež ceny dopravy, ktoré máme na stránke sa vzťahujú len na doručenie v rámci SR. Preto ak si chcete nechať poslať tovar do zahraničia, kontaktujte nás najskôr mailom na info@trendysperky.sk a my Vám zistíme poštovné do danej krajiny.

9. Hľadám prsteň len určitej veľkosti? Ako vyfiltrujem iba prstene v tejto veľkosti?

Jednoducho. Kliknete najskôr na Prstene - vľavo dole nájdete Obvod  - rozkliknite - a tam sa vám zobrazia všetky veľkosti k dispozícii - potom už stačí len kliknúť na vami hľadanú veľkosť, napr. 54 mm - a zobrazia sa len prstene, ktoré sú dostupné vo veľkosti 54 mm. Okrem obvodu môžete ďalej filtorvať prstene podľa určenie (pre ženy, pre mužov), dizajnu (napr. s kameňom, v tvare srdca...) alebo farby.

10. Čo to znamená, keď je šperk označený ako "Výpredaj"?

Znamená to, že akonáhle sa vypredajú naše skladové zásoby, prípadne zásoby na sklade u dodávateľa, nebude už šperk v ponuke. Nakoľko sa už prestal vyrábať.

11. Čo znamená poslať "Objednávku ako darček", kt. sa dá zakliknúť v košíku?

Je to možnosť objednať a zaplatiť darček pre osobu, kt. chcete na diaľku obdarovať. Vy objednáte, zaplatíte vopred a my objednávku odošleme danej osobe. Objednávka bude odoslaná bez faktúry (tá príde mailom kupujúcemu), na tovare nebude žiadna cenovka a ak napíšete v objednávke aj darčekový text (venovanie) pribalíme do zásielky aj darčekovú kartičku s Vaším textom. Z tohto dôvodu nie je po zakliknutí možnosti Objednať ako darček možnosť poslať objednávku na dobierku.