Reklamácie a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Podľa zákona zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru č. 102/2014 právo vrátiť tovar naspäť predávajúcemu do 14 kalendárnych dní bez udania dôvodu. U nás môžete tovar vrátiť až do 21 dní odo dňa prevzatia tovaru. To však neznamená, že tovar môžete nosiť a používať. Tento zákon zabezpečuje ochranu spotrebiteľovi – kupujúcemu, aby v prípade ak tovar nezodpovedá jeho predstavám alebo mu nesedí, mohol tovar bez problémov vrátiť predávajúcemu. V prípade vrátenia tovaru znáša náklady na poštovné s tým spojené kupujúci – zákazník. 

Postup pri vrátení tovaru je nasledovný:

1. Vytlačte a vyplňte  formulár na vrátenie tovaru

2. Zabaľte tovar, ktorý vraciate. 

Tovar, ktorý chcete vrátiť dobre zabaľte, použiť môžete aj pôvodný obal (odstráňte alebo prelepte pôvodný štítok). Do balíka vložte vytlačený formulár na vrátenie.

3. Odošlite balík jedným zo spôsobov:

- Jednoducho cez pobočku Zásielkovne (Packeta) - poplatok 2,90€

Balík odovzdajte na pobočke Zásielkovne a personálu nahláste kód: 93517067. Personál vytlačí a nalepí štítok a Vám vydá potvrdenie o jeho prijatí. Na mieste neplatíte nič. Táto služba je spoplatnená sumou 2,90€ a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar. Kompletný zoznam pobočiek Zásielkovne nájdete na http://www.packeta.sk/pobocky.


- Inou dopravou (na vlastné náklady)

Môžete vrátiť tovar aj prostredníctvom nejakého iného dopravcu. Po vyplnení formulára pre vrátenie tovar zabaľte a odošlite ho na vlastné náklady na adresu:

TrendySperky – SEBA.SK, s.r.o.

J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA), 02001 Púchov 

Tovar neposielajte na dobierku. O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.

Dôležité upozornenia

  • Tovar vrátený nad rámec zákonnej lehoty (14 dní) nesmie byť nosený alebo poškodený. Je potrebné doručiť ho v originálnom balení s pôvodnými visačkami a certifikátmi.
  • Nie je možné odstúpiť od zmluvy u tovaru, ktorý bol vyrobený alebo upravený podľa želania spotrebiteľa (zákazková výroba)

Vrátenie peňazí

Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nebude to však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na našu adresu a následnej kontrole vrátených položiek.


VÝMENA TOVARU

Využite prosím postup rovnaký ako pri vrátení tovaru vyššie. Vo formulári na vrátenie tovaru však vyplňte možnosť výmena tovaru. V prípade, že cena zamieňaného produktu bude vyššia, cenový rozdiel Vám naúčtujeme v dobierke. V prípade nižšej ceny Vám cenový rozdiel vrátime na účet.

Niečo nie je jasné? Neváhajte nás kontaktovať


Reklamácia

Aj keď je našou snahou ponúkať len kvalitný a originálny tovar od svetových spoločností, pokaziť sa samozrejme môže hocičo. Napriek tomu, že percento reklamácií je nízke, je našou snahou vyriešiť všetky reklamácie čo najrýchlejšie (väčšinou do niekoľkých dní). V prípade, že reklamovaný tovar musíme poslať výrobcovi (resp. dodávateľovi), reklamačná lehota môže byť dlhšia (max. 30 dní odo dňa doručenia tovaru).
Záruku na tovar máte u nás rovnakú ako v kamennom obchode. Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
V prípade reklamácie Vás prosíme o zaslanie tovaru, spolu s popisom reklamovanej vady, na našu adresu:

TrendySperky - SEBA.SK, s.r.o.

Janka Kráľa 1066/39 (budova tlačiarne ASSA)

020 01 Púchov

Slovenská republika

Tovar prosím dobre zabaľte, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodil. Tovar neposielajte na dobierku.

Na aké prípady sa reklamácie vzťahujú?

Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:

  • ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
  • ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, apod.)
  • ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy

Reklamácia sa taktiež nevzťahuje na tieto javy:

Oxidácia (černanie) striebra nie je výrobná vada. Jedná sa o prirodzenú reakciu spôsobenú výskytom chemických látok v ovzduší, užívaním niektorých liekov a kontaktom s kozmetickými prípravkami. K čisteniu strieborných šperkov využívajte prostriedky k tomu určené alebo si dajte šperky vyčistiť v zlatníctve.

Černanie (zmena farby) zlata nie je výrobná vada a vyskytuje sa pomerne často , vo väčšej miere sa potom vyskytuje u detí, resp. detských náušníc. Černanie alebo zmena farby zlata v oblasti, kde je zlato v kontakte s pokožkou, je spôsobené reakciou zliatiny zlata na kyseliny obsiahnuté v pote osoby, kt. náušnice (alebo iný zlatý šperk) nosí. Nakoľko 14-karátové zlato obsahuje aj iné kovy (v prípade žltého zlata to býva striebro, niekedy aj meď, biele zlato obsahuje okrem striebra aj nikel, palladium a platinu, príp. mangan), tieto kovy môžu niekedy citlivo reagovať na prítomnosť kyslého potu a následnou chemickou reakciou dochádza k vyzrážaniu oxidov striebra (alebo ďalších spomenutých kovov) na povrchu zlata v podobe tenkého tmavého povlaku (niekedy môže mať hrdzavú farbu). Intenzita akou náušnice môžu sčernieť závisí od konkrétneho zloženia potu danej osoby. Ďalej na ňu môžu vplývať veci ako očkovanie, užívanie niektorých liekov, určitá kozmetika, zvýšená teplota atď.

Černanie (zmena farby) zlata nie je výrobná vada, a teda nepodlieha reklamácii, nakoľko zmenou farby nedochádza k poškodeniu zlata a dá sa jednoducho odstrániť vyčistením ultrazvukom v klenotníctve.

Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Pri nosení šperkov doporučujeme:

Vyvarovať sa kontaktu s chemikáliami, napr, s alkoholom, liehom, kyselinami, ktoré spôsobujú oxidáciu šperkov. Vyhnúť sa kontaktu s kozmetickými prípravkami, predovšetkým s parfémami, lakom na vlasy, olejmi a krémami. Šperky si dajte až po nalíčení a použití parfému. Šperk môže poškodiť aj morská alebo chlórovaná voda, preto by ste si mali šperky pred kúpaním dať dole. Rovnako aj pred športovaním si šperk treba odložiť.